Hoxe compartímosvos unhas magníficas
actividades interactivas elaboradas por Crisálida. Estas actividades son moi
sinxelas e intuitivas para os nenos/as e teñen un formato motivador para que se
divirtan mentres aprenden. Cada actividade está composta por varios minixogos
nos que se traballan diferentes aspectos: vocabulario, conciencia fonolóxica,
lectoescritura, comprensión, etc.
A continuación, atoparedes as
diferentes actividades ordeadas da máis sinxela á máis complexa. O título
levaravos ao enlace de descarga.
“NUESTRO CUERPO”
A actividade conta con cinco minixogos para aprender as partes do corpo: vocabulario, repasa, escoita e elixe a parte do corpo, escoita e toca a parte do corpo e ordear de máis novo a máis ancián.
“LOS MEDIOS DETRANSPORTE”
Esta actividade conta con 5 minixogos relacionados cos medios de transporte: aprende, repasa, colocar por onde circula cada medio de transporte, memoriza: escoitar e poñer en orde os medios de transporte e clasifica: seleccionar as imaxes do campo semántico dos transportes.
Esta actividade conta con 5
minixogos relacionados coas froitas e verduras:
- Vocabulario. Escoitar
a palabra e pulsa na imaxe correcta.
- Conciencia silábica. Contar as sílabas de cada
palabra.
- Lectura. Seleccionar a palabra que está escrita
correctamente.
- Rimas. Relacionar a palabra coa imaxe coa que rime.
- Comprensión oral: Escoitar a descrición e elixir.
Neste xogo o Pirata Patapalo roubou
o tesouro e escondeuno nunha illa. Os nenos/as deberán ir a buscalo seguindo un mapa
dividido en 5 etapas:
- A costa: Coller as estrelas que comecen pola letra que nos piden.
- Isla Calavera: Coller as formas que acaben pola letra que piden.
- El volcán encantado: Contar as sílabas e salta á pedra.
- La cascada: Pescar o peixe que comece coa sílaba correspondente.
- La tribu: Ofrecer ao Deus o obxecto que remate pola sílaba.
A actividade conta con cinco xogos divididos en 5 casetas nas que se traballará a conciencia fonolóxica.
- Caseta 1. Pinchar o globo que comece pola letra do cartel.
- Caseta 2. Contar as sílabas e darlle ao pallaso que teña ese número.
- Caseta 3: Xirar a noria e dicir unha palabra que
teña esa sílaba.
- Caseta 4: Pescar o pato que conteña a sílaba
final do debuxo.
- Caseta 5: Xirar a ruleta e dicir unha palabra que remate pola mesma sílaba.
¿Como utilizalas?
- É necesario ter instalado no ordenador PowerPoint (paquete de Office) xa que non é compatible con outros formatos.
- O enlace levaravos a un documento en Google Drive. Para que funcione correctamente hai que descargar o documento no ordenador.
- Unha vez descargadas abrimos o arquivo e...
¡a xogar!
Ningún comentario:
Publicar un comentario