Hoxe compartimos con vós un xogo de
elaboración propia: Captura o peixe! Este material é unha adaptación do xogo
popular “Hundir la flota”.
A partir deste xogo traballaremos a articulación de fonemas. Especificamente dos fonemas: R vibrante, R suave e S.
¿Como xogar?
1. Imprimir o documento PDF a unha páxina por folla. A primeira páxina será necesario imprimila dúas veces.
2. Recortar o “Taboleiro 2” e os peixes (Páxina 2 do PDF).
3. Estamos listos para xogar! Cada xogador debe ter o
1. Imprimir o documento PDF a unha páxina por folla. A primeira páxina será necesario imprimila dúas veces.
2. Recortar o “Taboleiro 2” e os peixes (Páxina 2 do PDF).
3. Estamos listos para xogar! Cada xogador debe ter o
“Taboleiro 1”, “Taboleiro 2” e os animais: unha tartaruga, unha foca, dous
golfiños e unha balea.
4. No taboleiro 2 marcaremos con lapis onde se atopan os nosos peixes (Sapoconcho: 1 cadrado; foca: 2 cadrados; golfiño: 3 cadrados e balea: 4 cadrados).
5. Por quendas daremos coordenadas, primeiro da columna vertical e, despois, da horizontal. Exemplo: loro, piruleta
- Se non hai peixe dicimos: NON
- Se nese cadrado hai unha parte dun peixe dicimos: PEIXE! Neste caso seguimos xogando.
- Cando se atopan todos os cadrados que ocupa un peixe dicimos: CAPTURADO!
A continuación atoparedes os xogos “CAPTURA O
PEIXE” que poderedes descargar tanto en galego coma en castelán:
Fonema S: CASTELÁN(1) / GALEGO(2)
Fonema R suave: CASTELÁN(3) / GALEGO(4)
Ningún comentario:
Publicar un comentario