Traductor

martes, 9 de xuño de 2020

Comprendo a información

Un dos obxectivos máis importantes á hora entender o medio que nos rodea, é extraer a información no formato que esta se nos presente.


Cando facemos a compra nun supermercado temos que atender á letra pequena das etiquetas para coñecer toda a información que dese produto deriva: data de envasado, de caducidade, compoñentes nutricionais, posibles alérxenos, ...


Se temos que realizar algún formalismo, sexa no banco, no concello, no centro de saúde ou no centro educativo, perdémonos con toda a información que se nos pide, moitas veces son datos sinxelos, pero outras veces non tanto.
Para intentar adestrar á nosa cativada para a comprensión da información independentemente do formato no que se nos amose, resulta de moita utilidade poñelos ante situacións reais, sempre atendendo á súa idade.
Unha destas situacións prácticas pode ser no supermercado: pedirémoslles que nos localicen tal produto, sendo este da característica que nos lle indiquemos. Ou que nos miren o prezo dunha froita. Ou que nos busquen as galletas que non teñan glute, ...


Se imos pola rúa, podemos pedirlles que miren o horario dun establecemento, ou o que se nos indica con tal sinal de tráfico, ... Podemos pedirlles tamén que se fixen nas nubes ou nas pólas das árbores para saber se hai vento, se podería chover, ...



En definitiva, é importante que desde moi pequenos vaiamos transmitíndolle a importancia da observación, sendo esta un factor clave para atopar e interpretar a información.
Déixovos un material interactivo, atopado en ARASAAC e adaptado ao galego, para traballar este aspecto tan importante, a observación e comprensión da información que nos facilitan.

Anímovos a ser grandes observadores!

Ningún comentario:

Publicar un comentario